divendres, 31 d’octubre del 2008

Compartim planeta!.











M’agraden molt els animals.
TOTS els animals de la creació.
I he fet un descobriment. Be, de fet, no es un descobriment recent i ni tan sols es meu. Segur que milions de persones l’han fet molt abans que jo.
Es el següent: Cada vegada que miro un reportatge sobre Natura, vaig prenent consciencia del molt que desconec les innombrables criatures que comparteixen (i massa soviet pateixen) amb nosaltres, aquest meravellós i maltractat (per l’home, es clar), Planeta Blau.
No tenim dret a malmetre-ho tot. No es nostre. El tenim en us de fruit tots els essers vius que el poblem……i nomes l’home l,està portant cap a un futur incert.
El Rei de la Creació!!.
Malament anem amb aquest títol usurpat a altres essers molt mes dignes.
Animals racionals?.
Cada cop en tinc mes dubtes.